Outsourcing (z ang. outside-resource-using) – jest terminem oznaczającym korzystanie ze źródeł (zasobów) zewnętrznych. Outsourcing Informatyczny można więc określić jako „Zewnętrzna Obsługa Informatyczna”. W skład naszych usług Outsourcingu IT wchodzi min. doradztwo informatyczne, stała opieka
serwisowa, konserwacja i naprawa sprzętu , pogotowie informatyczne, bezpieczeństwo i archiwizacja danych, odzyskiwanie utraconych danych,
administracja serwerami, administracja sieciami, szkolenia, audyty
informatyczne, a także usługi helpdesk dostosowane do potrzeb klienta.
Na potrzeby klienta prowadzimy również dla naszych klientów usługi hostingowe (utrzymanie stron www, aplikacje internetowe, poczta
elektroniczna).
Outsourcing jest obecnie jedną z najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem, która przynosi korzyści w wielu wymiarach. Mając na uwadze wymagania współczesnego biznesu firma GIAX realizuje procesy obsługi
informatycznej oraz wdraża procedury, które pozwalają świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Pozwala nam to na efektywną rozbudowę obszarów biznesowych klienta, przy jednoczesnej minimalizacji kosztów związanych z utrzymaniem infrastruktury IT.
Projektowanie infrastruktury IT klienta
Wdrożenie rozwiązań IT dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta
Audyty (bezpieczeństwa, wydajnościowe, legalności oprogramowania)
Utrzymanie bieżącej pracy klienta pod względem infrastruktury IT
Utrzymanie i administracja serwerów i centrów danych
Utrzymanie i monitorowanie sieci teleinformatycznych
Rozwiązania z zakresu backup i recovery
Utrzymanie i administracja baz danych (MS SQL, MySQL, Postgres, Firebird, Oracle)
Szkolenia z zakresu IT
Helpdesk