• Wsparcie użytkowników końcowych
    (Helpdesk IT)

    Od stabilności systemu informatycznego, oraz poszczególnego urządzenia takiego jak komputer czy drukarka w dużym stopniu zależeć będzie jak wydajna
    i produktywna będzie praca każdej osoby w firmie. Dotyczy to pracowników wykonujących sporadycznie prace przy komputerze jak i tych używających
    komputera jako podstawowego narzędzia swojej pracy.

    Wykorzystując wypracowane standardy, złożone z najlepszych praktyk tego typu, GIAX dostarcza usługi wszechstronnie wspierające prace użytkownika końcowego. Dobrze przygotowani specjaliści dostarczają usługi gwarantujące wsparcie na najwyższym poziomie i w niemal każdym aspekcie związanym z całym systemem informatycznym.

    Oferta kierowana jest do firm bez względu na branżę, zaś same czynności oparte są na sprawdzonych standardach. Specjaliści naszej firmy obejmą swoją opieką dowolnie wskazany system, wymagany na danym stanowisku.

    Na życzenie Klienta specjaliści GIAX mogą zastąpić wszelkie służby informatyczne potrzebne do zapewnienia utrzymania całego systemu informatycznego.
    W zakres tych usług wchodzi pełny wachlarz wymaganych prac: konfigurowania środowiska, aplikacji i urządzeń, konserwacji sprzętowej i systemowej, a także instalacje oprogramowania oraz modernizacje sprzętowe.

    Usługi polegają na analizie i zaprojektowaniu systemu wsparcia użytkownika w dowolnej branży wymagającej takich działań. Może to być wsparcie realizowane przez wewnętrzny dział IT jak i wdrożenie rozwiązania np. dla administracji zarządzającej utrzymaniem dużych, rozproszonych struktur (sieci handlowe, sieci dystrybucyjne, serwisy wszelkiego typu). Usługa polega na dostarczeniu
    i wdrożeniu narzędzi do uruchomienia wsparcia opartego na zgłoszeniach
    elektronicznych.